Dag 5, 6, 7 - Jambo 3 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Dag 5, 6, 7 - Jambo 3 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Dag 5, 6, 7 - Jambo 3

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

29 Mei 2012 | Kenia, Mombassa

Second, thirth and fourth day at work.

De tweede dag op werk duurde lang, heel lang. Onze begeleidster had moeite haar bed uit te komen, dus van 8 tot 10 hebben wij met z'n 2e in het restaurant gezeten. Toen ze om 10 uur aankwam hebben we tot 12 uur thee gedronken. En daarna is ze naar de stad gegaan en voor 5 uur (de tijd dat wij naar huis gaan) is ze niet meer terug gekomen... We hebben nog wel wat nuttigs gedaan, een plan van aanpak gemaakt wat we in deze 10 weken allemaal willen gaan doen en veranderen hier.
De derde en vierde dag waren niet veel anders. We hebben deze dag wel wat foto's gemaakt en die bij de Nightingale site van tripadvisor geplaatst. Ook zijn we aangemeld bij Zoover en hebben we toestemming gekregen om een aantal keer een kamer te veilen op vakantievielingen. Dus voor diegene die verliefd zijn geworden op de foto's van de appartementen en altijd al een keer naar Kenia gewild hebben, en mij natuurlijk NU al héél erg missen (haha), houd mijn blog in de gaten! Ook is er een facebook pagina van Nightingale, en ik gebruik mijn blog gewoon even om reclame te maken, want we willen zoveel mogelijk likes op deze pagina hebben!!

Tot de volgende keer. X

• 29 Mei 2012 - 11:05

Marion:

leuk zeg, nu ook al in de sales? Je bent ook van alle wereld markten thuis...dat moet vast wel erg leuk zijn...