Dag 4 - Jambo 2 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Dag 4 - Jambo 2 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Jambo 2

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

29 Mei 2012 | Kenia, Mombassa

First day at work.

Dinsdag was onze eerste werkdag en Renate en ik werden om 8 uur verwacht bij de Nightingale Apartments. Onze begeleidster kwam wat later dan gepland, dus werden wij door iemand anders aan iedereen voorgesteld. Zo leuk de manier waarop we voorgesteld werden: 'This is Vivian, and this is Renate, they will be working with us for the next 10 weeks, so they are the newest members of the Nightingale family.'
De eerste dag mochten we lekker wennen aan alles, en mochten we ook even in de omgeving rondlopen om het ons eigen te maken. Aangezien het strand op nog geen 5 minuten lopen is hebben we een dappere poging gedaan om daarheen te gaan. Met de waarschuwingen van Abdallah en onze collega's in ons achterhoofd. Na nog geen 2 minuten lopen waren wij omsingeld door 6 jonge Keniaanse jongens die ons van alles wilde laten zien en ons overal mee naar toe wilde nemen, de beachboys. Na wat pogingen om van ze af te komen, wat niet lukte, deden we maar net alsof we gebeld werden dat we terug moesten komen naar de appartementen. Terug bij de appartementen werden wij eerst een beetje uitgelachen en kregen we daarna advies wat we voortaan zouden moeten doen. We hebben verder vrij weinig meer gedaan.

Tot de volgende keer. X