ARRIVAL! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu ARRIVAL! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

ARRIVAL!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Tarrytown

Het is eindelijk zover! Ik zit nu in New York. Na een lange vlucht naast een stinkende, kwijlende dikke Amerikaan en een zakenman die tijdens de vlucht een mega boek in een keer uitgelezen heeft, kwamen we om 15.10 aan op Newark, New York. Tijdens de landing vlogen we langs the City, en dus the Statue of Liberty gezien!

Met de koffers geen problemen gehad, alleen wel 5 dollar betaald voor een karretje... Toen naar de transfer gelopen (de douane vergeten ) en de transfer stond er niet. Wij een half uur gewacht en toen naar EF gebeld waar onze taxi bleef. Kwam er een kwartier later zo'n geweldige super super super dikke neger, maar die had doorgekregen dat hij maar 2 mensen hoefde mee te nemen. Dus Santana en ik konden nog 20 minuten wachten. Toen er eindelijk iemand van EF kwam bleek het dus dat we een hele grote touringbus hadden waar we eerst maar met z'n 2e in zaten.. Maar daar kwam natuurlijk wel nog een groep bij. Namelijk hele sociale (not) Italianen. In totaal heeft wel 1 iemand ons gedag gezegd, van de ongeveer 20.

Na een bloedverziekende hete reis met de bus toch wel een hele mooie campus! Het is net een moskee maar dan voor ons..
Ik heb nu 2 roommates ontmoet, 1 franse van 17. die heet weet ik niet meer en een jappanse van weet niet hoe oud en die heet Karen. Spreken allebij bijna geen engels, maar ze zijn wel aardig (voor zover ik ze verstaan heb).

Vandaag heb ik me geregistreerd en ik ga straks naar Manhattan !
We hebben een echt Amerikaans ontbijt, namelijk worstjes, hamburgers, eggs, toast, en chocopops. JAMMIE. De glazen voor drinken zijn denk ik een halve liter... Maar was wel blij dat ik vanmorgen eindelijk iets kon drinken!

Ik laat zo snel mogelijk weer iets van me horen!

See you in four weeks!
Big kiss, Vivian.