Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

11 Juli 2009 | Nederland, Hoofddorp

Na heeeeel lang wachten is het dan bijna zo ver! Ik begon met aftellen rond de 200 dagen... dat zijn er nu nog maar 8!

Veel van jullie weten wel dat ik altijd te veel spullen mee neem... daarom ben ik ook heel blij dat ik 2 koffers van 23 kilo mee mag!

De eerste crisis is wel al geweest, ik wil te veel schoenen mee.. Als ik alle schoenen meeneem die ik mee wil heb ik niet genoeg ruimte voor mijn kleding, en als ik nu al niet genoeg ruimte heb voor mijn kleding, waar moet ik dan alle kleding laten die ik in New York ga kopen... Maar toen kwam moeders met het geniale idee om gewoon wat minder schoenen mee te nemen. Heel slim!

Ik ga proberen om hier iedere dag, of in ieder geval zo vaak mogelijk iets te schrijven zodat jullie ook een beetje kunnen volgen wat er allemaal gebeurd en wat ik meemaak..

De laatste dagen nog even hard werken voor zoveel mogelijk geld, de laatste daagjes aftellen, en mijn koffers proberen niet al te vol in te pakken...

Het volgende berichtje zal waarschijnlijk pas komen als ik in New York zit.
Oohja, mijn vliegtijden zijn ook al bekend..

Ik vlieg heen op zondag 19 juli. Ik vertrek om 13.20 van Schiphol. Ik kom dan om 15.50 aan op Newark, New York.
De terugreis (waar ik eigenlijk nog helemaal niet aan wil denken...) is op zaterdag 15 augustus. Ik vertrek om 17.20 van Newark, New York. En kom dan om 07.00 aan op Schiphol (dat word dus een vette jetlag!)

Ik laat zo snel mogelijk weer iets van me horen!

Kus, Vivian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Vier weekse talencursus in New York

Vier weken naar New York!

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Home sweet home!

14 Augustus 2009

Thirth suitcase?

10 Augustus 2009

Weekendje naar the City

06 Augustus 2009

Wicked on Broadway + Sleepy Hollow

31 Juli 2009

THE METS
Vivian

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 20879

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 25 Januari 2017

Zuid-Amerika

24 September 2013 - 28 Februari 2014

5 maanden studeren in Barcelona

01 Januari 2009 - 30 November 2013

Andere reizen

04 Mei 2013 - 25 Augustus 2013

Vier maanden stage in Brussel

18 Mei 2012 - 14 Augustus 2012

Drie maanden stage in Mombasa!

19 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Vier weekse talencursus in New York

Landen bezocht: