Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

11 Juli 2009 | Nederland, Hoofddorp

Na heeeeel lang wachten is het dan bijna zo ver! Ik begon met aftellen rond de 200 dagen... dat zijn er nu nog maar 8!

Veel van jullie weten wel dat ik altijd te veel spullen mee neem... daarom ben ik ook heel blij dat ik 2 koffers van 23 kilo mee mag!

De eerste crisis is wel al geweest, ik wil te veel schoenen mee.. Als ik alle schoenen meeneem die ik mee wil heb ik niet genoeg ruimte voor mijn kleding, en als ik nu al niet genoeg ruimte heb voor mijn kleding, waar moet ik dan alle kleding laten die ik in New York ga kopen... Maar toen kwam moeders met het geniale idee om gewoon wat minder schoenen mee te nemen. Heel slim!

Ik ga proberen om hier iedere dag, of in ieder geval zo vaak mogelijk iets te schrijven zodat jullie ook een beetje kunnen volgen wat er allemaal gebeurd en wat ik meemaak..

De laatste dagen nog even hard werken voor zoveel mogelijk geld, de laatste daagjes aftellen, en mijn koffers proberen niet al te vol in te pakken...

Het volgende berichtje zal waarschijnlijk pas komen als ik in New York zit.
Oohja, mijn vliegtijden zijn ook al bekend..

Ik vlieg heen op zondag 19 juli. Ik vertrek om 13.20 van Schiphol. Ik kom dan om 15.50 aan op Newark, New York.
De terugreis (waar ik eigenlijk nog helemaal niet aan wil denken...) is op zaterdag 15 augustus. Ik vertrek om 17.20 van Newark, New York. En kom dan om 07.00 aan op Schiphol (dat word dus een vette jetlag!)

Ik laat zo snel mogelijk weer iets van me horen!

Kus, Vivian.