Home sweet home! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

16 Augustus 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hallo lieve mede-kaaskoppen!
Eindelijk! Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Wat zijn deze vier weken toch snel gegaan! Ik kan me nog zo goed de eerste dag herinneren;
De transfers was niet doorgegeven, dus hebben we ongeveer anderhalf uur op onze bus moeten wachten. Toen we na een lange reis eindelijk bij de campus aankwamen moest ik met 2 koffers en 3 tassen handbagage een iets té stijle heuvel op... En dan de eerste dag in de klas het moment dat Karel binnen kwam lopen en dat ik een WHAT THE momentje had (wat ik toen nog niet een WHAT THE momentje noemde...)

Nu zijn de vier weken alweer voorbij. Ik heb echt een top tijd gehad daar! Ik heb alles gezien wat ik wilde zien, heb heel veel verschillende culturen leren kennen (wat niet altijd even leuk was...) en heb vooral heeel veel lol gehad!
Dit is het laatste berichtje dat ik op mijn blog ga zetten, dus ik wil iedereen die mij gevolgd heeft heeel erg bedanken, want dat was de reden waardoor ik het toch voor elkaar heb gekregen om mijn blog tot de laatste dag bij te houden!

Een hele dikke kus voor iedereen!
Big love, Vivian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Vier weekse talencursus in New York

Vier weken naar New York!

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Home sweet home!

14 Augustus 2009

Thirth suitcase?

10 Augustus 2009

Weekendje naar the City

06 Augustus 2009

Wicked on Broadway + Sleepy Hollow

31 Juli 2009

THE METS
Vivian

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 20881

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 25 Januari 2017

Zuid-Amerika

24 September 2013 - 28 Februari 2014

5 maanden studeren in Barcelona

01 Januari 2009 - 30 November 2013

Andere reizen

04 Mei 2013 - 25 Augustus 2013

Vier maanden stage in Brussel

18 Mei 2012 - 14 Augustus 2012

Drie maanden stage in Mombasa!

19 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Vier weekse talencursus in New York

Landen bezocht: