Home sweet home! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

16 Augustus 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hallo lieve mede-kaaskoppen!
Eindelijk! Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Wat zijn deze vier weken toch snel gegaan! Ik kan me nog zo goed de eerste dag herinneren;
De transfers was niet doorgegeven, dus hebben we ongeveer anderhalf uur op onze bus moeten wachten. Toen we na een lange reis eindelijk bij de campus aankwamen moest ik met 2 koffers en 3 tassen handbagage een iets té stijle heuvel op... En dan de eerste dag in de klas het moment dat Karel binnen kwam lopen en dat ik een WHAT THE momentje had (wat ik toen nog niet een WHAT THE momentje noemde...)

Nu zijn de vier weken alweer voorbij. Ik heb echt een top tijd gehad daar! Ik heb alles gezien wat ik wilde zien, heb heel veel verschillende culturen leren kennen (wat niet altijd even leuk was...) en heb vooral heeel veel lol gehad!
Dit is het laatste berichtje dat ik op mijn blog ga zetten, dus ik wil iedereen die mij gevolgd heeft heeel erg bedanken, want dat was de reden waardoor ik het toch voor elkaar heb gekregen om mijn blog tot de laatste dag bij te houden!

Een hele dikke kus voor iedereen!
Big love, Vivian.