Dag 2. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Dag 2. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Dag 2.

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

20 Mei 2012 | Kenia, Mombassa

Vanmorgen vroeg opgestaan om in ons appartement te kunnen ontbijten en op te frissen. Helaas mislukte het eerste deel van ons plan. Het brood dat we gisteravond gekocht hebben waren we vergeten in de koelkast te leggen, resultaat: helemaal vol met beestjes. Dus met een lege maag zijn we vertrokken uit ons appartement.
Vandaag hebben we het eerste deel van onze cultuurcurus gehad. Abdalla en Mwanamkuv hebben ons een goed beeld gegeven wat we in ieder geval moeten weten voor onze tijd hier. Morgen hebben we het vervolg.
Straks gaan we voor het eerst kijken bij het complex waar wij gaan werken. We zouden direct na de cultuurcursus daarheen gaan, maar de driver had een ander plan. Dus we moeten nog even geduld hebben. Maar hier onder het afdak met wifi, komt het wel goed met dat geduld....

• 20 Mei 2012 - 11:20

Mam:

Houd ons maar fijn op de hoogte van je leuke ervaringen...
    XXXXXXX

• 21 Mei 2012 - 14:53

Wilma Van Wijk:

Hopelijk is de cultuutshock niet te groot? Lieve Vivian ga enorm genieten. Ik blijf je volgen. xxx wilma