Out for dinner. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Out for dinner. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Out for dinner.

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

25 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallohallo!

Zoals beloofd is hier dan mijn verhaal van vandaag..

Toen we de klas binnenkwamen zat er in de hoek een of ander opgezwollen kind op een kleed. Dat was dus de dochter van Karel, die voelde zich niet lekker en hoefde dus niet naar school, maar ze kon ook niet allen thuisblijven dus moest ze met Karel mee naar school (nuttig)...
We begonnen de les met het vertellen van ons huiswerk. We moesten in stappen vertellen hoe we iets dagelijks deden.. Ik gebruikte daarom ook het updaten van mijn blog. Dat lijde gelijk tot een discussie over of dat goed was, omdat iedereen dat kon lezen..
Daarna kregen we een lijstje met zinnen die een woord uitlegden. Je moest dan bij die uitleg de juiste woorden ervoor zetten (snap je, ik denk niet dat ik het zou snappen met mijn geniale uitleg.. maar goed). Daarna moesten we nog een of ander heel makkelijk invul oefeningetje doen en toen kwamen we op de een of andere manier op het onderwerp eten, drinken en gewoontes. We begonnen over kaas. De portugese roommates waren het ermee eens dat hollandse kaas heel lekker is. Onze teacher niet. Zij vind alleen Old Amsterdam lekker, maar dan niet voor op brood. Wij hebben haar toen maar even duidelijk gemaakt dat ze dan naar nederland moet gaan om daar kaas te proeven omdat ze echt iets mist.
Daarna kwamen we op het onderwerp water. Het water hier is (vind ik) echt niet te zuipen. Het smaakt naar zwembad. Zij vind het wel lekker en heeft als tip meegegeven dat je het eerst een minuut moet laten stromen, omdat het dan beter smaakt. Toen kwam Karel ook met de mededeing dat het water hier bruin kan zijn. Onze reactie: IEEEEEEEEEEEUW. En dat vond Karel heel grappig en voor herhaling vatbaar (het bruine water is trouwens wel gewoon te drinken en is niet slecht voor je ofzo). Wat we nu ook weten is waar de zwembad smaak vandaan komt. Er zit fluoride in dit water, net zoals in tandpasta.
Het volgende onderwerp was de trein. Als je hier met de trein kaart word je kaartje altijd gecontroleerd. Als dat niet zo is, heb je heel veel geluk want de kaartjes hier zijn 30 dagen geldig.
Goed, dat was zo'n beetje de hele les.
Na de les wilde Santana en ik gaan lunchen. Dat was heel fijn een bbq op het voetbalveld helemaal aan de andere kant van de campus. Dus we hadden gelijk de hamburger die we daar gegeten hebben eraf gelopen. Ik heb dus een hamburger gegeten zoals ik al gezegd heb.
Daarna zijn we weer nuttig geweest in de lounge. Hebben we een beetje ge-msnt en hardop muziek geluisterd aangezien er domme mensen zaten die dat ook aan het doen waren.
We gingen om 5 uur terug naar ons room om onze spullen weg te brengen en andere spullen te pakken. We gingen namelijk nog eventje snel naar Pay Half, omdat ik een jasje en schoentjes wilde hebben. Daar ben ik dan (natuurlijk) ook voor geslaagd. Hele schattige zwarte schoentjes. Wel aan de grote kant, maar ze lopen heeerlijk (al zal je dat niet zeggen als je ze ziet..) Ze hebben diamantjes =D Heel schattig! Ik heb ook een heel lekker jasje gekocht van katoen. Is heel dun maar voor als het een beetje frisjes word is het heerlijk.

Daarna zijn we doorgelopen naar de Pizzaria. Het zag er heeeel simpel uit, en dat was het dus ook. We bestelden een pizza met tomaat en mozarella, om te delen aangezien ze hier pizza's van 18 inch hebben (= 45 cm!!!!) We zaten dan ook met open mond te kijken toen ze onze pizza kwamen brengen. We hadden ook een fles(je) cola erbij van 0.6 liter.. We zaten helemaal tot de nok gevuld toen we aan de laatste punt pizza begonnen en hadden na die punt allebei het gevoel alsof we 9 maanden zwanger waren.
Daarna zijn we naar een winkeltje gelopen die 24 uur per dag open is, en daar ben ik heel slecht geweest, maar ik moest hem hebben anders gingie huilen en het was de laatste dus ik kon hem ook niet laten liggen anders was hij eenzaam, daar heb ik een Michael Jackson tijdschrift gekocht. Ik ben er wel heeeeeeeel trots op dat ik een tijdschrift van the king of pop heb! I LOVE MJ
Toen we daar klaar waren zijn we die mega berg weer opgelopen terug naar de campus. Ik denk dat dit het wel weer was voor vandaag, ik ga vanavond beetje vroeg naar bed aangezien we morgen om 10.30 moeten verzamelen om naar the Statue of Liberty te gaan!

Oohja, we vertrekken dus om 10.30 en het ontbijt gaat open om 11.00! Dus we kunnen niet ontbijten!! Wat betekend dat. We gaan nu nog ff snel terug naar Tarrytown naar 7 11 (de 24 uur per dag open winkel) om een flesje water en een croissantje of iets te kopen voor morgen ochtend.

Jullie horen morgen zo snel mogelijk weer iets van me als ik weer terug ben uit the City. Hoe het was bij the Statue of Liberty!!!
Oooeh, i'm so excited!!!
Big hug to everyone! Vivian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vier weekse talencursus in New York

Vier weken naar New York!

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

Home sweet home!

14 Augustus 2009

Thirth suitcase?

10 Augustus 2009

Weekendje naar the City

06 Augustus 2009

Wicked on Broadway + Sleepy Hollow

31 Juli 2009

THE METS
Vivian

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 20882

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 25 Januari 2017

Zuid-Amerika

24 September 2013 - 28 Februari 2014

5 maanden studeren in Barcelona

01 Januari 2009 - 30 November 2013

Andere reizen

04 Mei 2013 - 25 Augustus 2013

Vier maanden stage in Brussel

18 Mei 2012 - 14 Augustus 2012

Drie maanden stage in Mombasa!

19 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Vier weekse talencursus in New York

Landen bezocht: