Bonjour 1 - Reisverslag uit Brussel, België van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Bonjour 1 - Reisverslag uit Brussel, België van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Bonjour 1

Blijf op de hoogte en volg Vivian

09 Mei 2013 | België, Brussel

Lieve allemaal,

Tot mijn grote verbazing hebben veel van jullie gevraagd wanneer ze mijn eerste blog over mijn stage periode hier in Brussel kunnen verwachten. Ik was om eerlijk te zijn niet van plan om weer te gaan schrijven, aangezien ik me maar een paar uurtjes ten zuiden van jullie bevind, maar toen ik al jullie reacties las op mijn vorige blogs, vond ik het toch wel weer een goed idee.

Dus bij deze weer mijn eerste blogje. Het zal maar een korte worden, omdat ik hier pas een korte week ben. Ik zal deze stage iets langer wegblijven dan de vorige keer, namelijk 15 weken. Daarnaast zal ik het ook een stuk drukker gaan hebben, ik ga namelijk stage lopen bij Thalys op de Sales & Distribution afdeling. Zelfs in deze eerste korte week (maar drie daagjes, in verband met hemelvaart) ben ik al enorm enthousiast!!

Iedereen die mij de laatste dagen gesproken heeft zal mijn enthousiasme al door hebben gehad, maar mijn god, wat een fantastisch zomer gaat dit worden! Ik heb een droomstage, fantastische mensen om me heen en Brussel is een geweldige stad!

Ik ga jullie op de hoogte houden!

Tot de volgende keer. X

• 09 Mei 2013 - 16:25

Mam:

Leuk Viv, ik ga je weer volgen.
    Ook al ben je lekker dichtbij....
    Veel plezier.
    Xxx

• 09 Mei 2013 - 16:28

Jeanine:

Hai Viv! Ik dacht al zoiets te lezen op Facebook ja, dat je enthousiast bent. Ik vond het altijd leuk om van je te lezen, dus ik kijk uit naar je volgende stukje. Wie weet komen we je nog ff opzoeken. Dat gaat nu iets makkelijker dan de vorige keer. Veel plezier! Groetjes Jeanine en Ivo en ongetwijfeld ook van Ben, Lies en Jeffrey!

• 09 Mei 2013 - 18:50

Anita:

Leuk Viv , ik ga je verhalen weer graag lezen ! Heel veel plezier in Brussel ! X

• 10 Mei 2013 - 00:33

Oma: