Hola 1 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu Hola 1 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vivian Stoffers - WaarBenJij.nu

Hola 1

Blijf op de hoogte en volg Vivian

01 December 2013 | Spanje, Barcelona

Waarom studeren in Barcelona heel erg leuk is.


Omdat ik vijf maanden in het allermachtig Barcelona woon.
En omdat mijn fijne vriendinnetjes makkelijk langs kunnen komen.
En omdat iedereen hier Catalaans spreekt en ik daar niks van snap.
En omdat ik les heb in het Spaans, wat best moeilijk is.
En omdat wijn in de supermarkt hier 2 euro is.
En omdat tapas zo lekker zijn.
En omdat de rest van de Spaanse keuken ook zo lekker is.
En omdat ik samenwoon met drie Fransen en twee Italianen die toch eigenlijk gezelliger zijn dan ik dacht.
En omdat ik naar wedstrijden van FC Barcelona kan als ik dat wil.
En omdat ik Italiaans leer.
En omdat ik het hier gewoon vet naar mijn zin heb!

En dan ik leer ook nog eens een beetje Spaans!

Joe, groetjes! X

  • 01 December 2013 - 14:03

    Mam:

    Haha...Viv, wat heb je toch een goed leven! Lekker genieten en tot volgende maand, want ook jij kan makkelijk naar huis en lekker thuis zijn met kerst.
    Dikke kus.xxx

  • 01 December 2013 - 14:42

    Wilma:

    Lieve Viv. Fijn dat je zo aan het genieten bent. Je maakt ons ook vaak jaloers met je zonnige foto's vanaf de terrasjes met wat lekkers. Maar het is je gegund hoor. Lekkere recepten meenemen van de tapas. Of nog beter: maak er een paar voor 2e kerstdag :-) Xxx

  • 01 December 2013 - 16:22

    Oma:

    Hoi Viv, leuk om te lezen dat je het zo super naar je zin hebt!
    Liefs X

  • 01 December 2013 - 23:45

    Jeanine :

    Leuk, leuk, leuk! Doet me terug denken aan mijn stage. Ook onwijs leuk geweest en dat niet eens in Spanje. Dat maakt het natuurlijk nóg 3x leuker! Lekker internationaal bezig met Spaans, Frans en Italiaans. Zo leer je nog eens wat! Helemaal geweldig! Geniet er maar van hoor, het is je van harte gegund! En wij hebben zo af en toe wat leuks te lezen. Groetjes Jeanine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 20852

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 25 Januari 2017

Zuid-Amerika

24 September 2013 - 28 Februari 2014

5 maanden studeren in Barcelona

01 Januari 2009 - 30 November 2013

Andere reizen

04 Mei 2013 - 25 Augustus 2013

Vier maanden stage in Brussel

18 Mei 2012 - 14 Augustus 2012

Drie maanden stage in Mombasa!

19 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Vier weekse talencursus in New York

Landen bezocht: